Follow

My GINO experience

Πριν λίγο καιρό αποφάσισα να κάνω μια αλλαγή στα μαλλιά μου. Και ναι, είμαι απο αυτές που δεν τα έχουν "πειράξει" ποτέ! Ούτε τα έχω βάψει, ούτε περμανάντ έχω κάνει, ούτε ανταύγειες, τίποτα απολύτως! Με την απόφαση αυτή λοιπόν, άρχισα να σκέφτομαι σε ποιό κομμωτήριο θα εμπιστευτώ τα μαλλιά μου. Και χρησιμοποιώ τη λέξη αυτή, γιατι πιστεύω ότι η σχέση κομμωτή-πελάτη είναι μια σχέση εμπιστοσύνης.
Κάνοντας μια έρευνα, αλλά έχοντας και στο νου μου τις εμπειρίες γνωστών μου αποφάσισα να εμπιστευτώ τη γνωστή αλυσίδα "gino hairandmore", η οποία, μέσα στις πολλές δραστηριότητές της στο χώρο της μόδας, αναλαμβάνει και το hair styling πολλών celebrities σε πασίγνωστα περιοδικά μόδας.
Αφού ήρθα σε επικοινωνία με τον υπεύθυνο και hair stylist Παναγιώτη Κατσαρό ήμουν όλο και πιο σίγουρη ότι είχα κάνει τη σωστή επιλογή. Μετά από συζήτηση, με παρέπεμψε στη Σοφία, η οποία και θα με "αναλάμβανε". Εν τέλει κλείσαμε ραντεβου και το πρωί της Πέμπτης πήγα στο κομμωτήριο μαζί με το φωτογράφο μου. Μας προσέφεραν αμέσως καφέ και μας έκαναν να νιώσουμε σαν στο σπίτι μας.

 Στη συνέχεια μιλήσαμε με τη Σοφία και καταλήξαμε στις αποχρώσεις που θα χρησιμοποιούσαμε. Αυτό που ήθελα είναι να έχω κάποιες πιο ανοιχτές τούφες, οι οποίες θα ανοίγανε στις άκρες και να μην εχω "προβλημα" όταν ξαναβγει η ρίζα. Με τα πολλά αποφασίσαμε να ακολουθήσουμε την τεχνική του "painting" για ενα πολύ φυσικό και όμορφο αποτέλεσμα, χωρίς να ταλαιπωρήσω τα μαλλιά μου. Το φυσικό αποτέλεσμα οφείλεται στο χρώμα που θα επιλέξεις ανάλογα με τη φυσική σου βάση καθώς και στο ότι αυτή η τεχνική γίνεται στον αέρα.

Αφέθηκα στα χέρια της Σοφίας και της Σίας και ομολογώ πως έκαναν το θαύμα τους. Παρακολουθούσα με τι δεξιοτεχνία κάνανε την τεχνική αυτή και ούτε που κατάλαβα πως πέρασε η ώρα. 
Αφού τελείωσε η διαδικασία του painting, προχωρήσαμε στην τεχνική glossing, που δίνει στα μαλλιά ένα πιο λαμπερό χρώμα. 


τεχνική painting



Ύστερα, πέρασα στα έμπειρα χέρια του Παναγιώτη 
για ένα γρήγορο καθάρισμα
ψαλίδας (και λέω "έμπειρα" διότι έφυγε όλη η ψαλίδα χωρίς να κοντύνουν τα μαλλιά μου στο μήκος, πράγμα που δε μου έχει ξανασυμβεί). Τέλος, αποφασίσαμε να αναδείξουμε την "αλλαγή" με ένα χαλαρό, κυματιστό χτένισμα. 
Το τελικό αποτέλεσμα ξεπέρασε τις προσδοκίες μου (πραγμα πολύ δύσκολο για μένα καθώς είμαι πολύ αυστηρή σε ό,τι έχει να κάνει με τα μαλλιά μου. Ναι έχω ψύχωση!) και μπορώ να πω ότι η εμπειρία μου στο gino hair and more είναι κάτι που θέλω να ξαναζήσω! Σας το προτείνω ανεπιφύλακτα και πλέον το εμπιστεύομαι με κλειστά τα μάτια! Το gino hairandmore είναι ιδανικό και για όσες θέλουν τολμηρές και έντονες αλλαγές, αλλά και για εκείνες που θέλουν ένα φυσικό αποτέλεσμα. Με λίγα λόγια είναι για όλες! 

Ευχαριστώ πολύ την αλυσίδα κομμωτηρίων gino hairandmore και ιδιαίτερα τον Παναγιώτη Κατσαρό, τη Σία, τη Σοφία και τη Χριστίνα που με χτένισε.

Για να ενημερώνεσαι πλήρως για τα νέα του gino hairandmore:
website: www.gino.gr
facebook  , instagram








Photos by: Viktoras Panopoulos

0 comments:

Post a Comment

 

about Mermaid On Line

My name is Antigoni and I'm from Greece. I'm always happy when I'm surrounded by water, I think I'm a Mermaid or I was a mermaid. The ocean makes me feel really small and it makes me put my whole life into perspective. Follow my journey in the world of fashion..

Lookbook

contact

antigonim@hotmail.com

copyrights

All images appearing in "www.mermaid-online.blogspot.gr" are the exclusive property of Antigoni Makri and are protected under the Copyright laws. The images may not be reproduced, copied, transmitted or manipulated without the written permission of Antigoni Makri. Thank you.